Suntuubi-palvelussa käytetään evästeitä. Palvelua käyttämällä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää. OK

HUOMIO! Jos koet, että hahmosi on kehittnyt pelin aikana esim. luonteen suhteen, laita se hahmosi hahmolomakkeeseen!! Hahmotiedoissa on nykyään uusi kohta nimeltä Kehitys, joten se kannattaa lukea AINA kun katsoo toisen roolipelaajan hahmojen tiedot!!!

Täällä sitten roolipelataan. Noudata alla olevia ohjeita!
- Älä tapa tai vahingoita kenenkään hahmoa kysymättä. Tai jos yritätä tappaa käytä sanaa yrittää tai merkkiä (?)
- Voit pelata minä tai hän muodossa.
- Laita nimi kohtaan nettinimesi tai hahmosi nimi. Jos laitat hahmosi nimen laita näin:
Esim. Night-Violence
Mutta jos laitan nimi kohtaan nettinimesi, laita hahmosi nimen perään lauma josta hevonen on. Esim.

Nimi: Taneli

Herman-Aderlin
Kävelin metsässä yksi. Raikas ilma heilutti harjaani ja tuore ruoho tuoksui nenääni...

- Kiroilua saa esiintyä, mutta kunhan ei jokatoinen sana.
- Kun hahmosi puhuu, puhe laitetaan näiden väliin Esim: "Moi". Kun ajattelee se laitetaan näiden väliin Esim: #Olen elossa#. Kaikki mikä ei kuulu ropeen laitetaan näiden väliin Esim: //Moikka// Ja kaikki muu tekeminen ilman merkkejä.

Tapahtunutta

Vieraskirja <  1  2  3  4  5  6  7  > >>  [ Kirjoita ]

Nimi: Lacritsi

27.08.2019 00:14
Jahar - Ticho

"Ei huolta Raymond. Kysyin vain, koska en oikeastaan vielä tiedä milloin epäilet jotain. Ja vaikka olisitkin epäillyt, todistan kyllä etten vain puhu. Minä teen mitä lupaan", Jahar vastasi varmana, toista silmiin katsoen. Ja tottahan se oli, Jahar aikoi puhua kaikkien mainittujen hevosten kanssa. Tuloksia ori ei vain voinut luvata. Raymond tuntui haluavan vankkoja todistuksia. Ehkä Jahar saisi jonkun tulemaan tapaamaan ruskeaa oria. Suostuisikohan joku laumatoveri pienewn juoneen mukaan? Toisaalta, ehkä liian nopeat tulokset herättäisivät epäilyjä. Ehkä Jaharin pitäisi vain kysellä ja kertoa sitten mitä vieraat olivat sanoneet.
"Mutta totta, on hyvä tietää kenen kanssa työskentelee. Luotatko minuun vielä niin paljon, että voisit kertoa, ketä kenties sinun laumastasi voisi liittyä tai jopa jo kuuluu aatteeseemme?" Jahar jatkoi rauhallisesti. Teki hieman pahaa puhua aatteestamme, koska Jahar ei ollut vielä varma halusiko todella seirata sitä. Harmaa ori ajaisi sen etua toistaiseksi, mutta jos kuulisi tai näkisi mitään radikaalia, Jahar kyllä toimisi jotenkin myös sen suhteen.

Nimi: Lacritsi

27.08.2019 00:01
Elaine - Aderlin

Kun toinen irotti otteensa, Elainenkin oli pakko pysähtyä, koska ei hoikka morgan ollut niin vahva että jaksaisi raahata Arwenia yksin ainakaan kovin pitkää matkaa. Elaine luimisteli korviaan, kun toinen kertoi miten oli jäänyt vangiksi. Sen Elaine olikin jo onnistunut suurinpiiretein mielessään päättelemään. Hermi hortoilemassa rajan lähellä, sotureiden osuessa kohdalle.
"Niin vähän ajattelinkin kun kätyri puhui karkaamisesta, vaikka kumma juttuhan tuo sinun henkiinjäämisesi on, niin silloin kuin nykyäänkin. Alkuperäiset violencelaiset eivät tee muuta kuin tappavat. Aivan sama onko kyse toisen lauman jäsenistä tai hermeistä. Suorastaan oletin että avusta huolimatta olisit käynyt meidänkin kummankin kimppuumme, etkä olisi nyt raahaamassa Arwenia lammelle. Mutta et olekaan ollut Violencessa kauaa ja selvästi tunnette toisenne hermiajoiltasi. Toivon mukaan et muutu samanlaiseksi kuin kaikki muut violencessa", Elaine jatkoi. Okei, tamma ei hirveästi elätellyt toivoa ettei Dianasta tulisi samanlainen kuin laumatovereistaan, valkea tammahan kannatti Violencen aatteita toimimalla sielä soturina! Mistä Elaine tiesi miten paljon Diana oli jo tappanut? Ehkä vanha ystävä oli vain poikkeus ja Diana luuli myös Elainea Arwenin ystäväksi. Arwen tosiaan voisi olla hyvä ystävä,vaikka Elaine oli tuntenut toisen vasta vain hetken. Harmi että se hetki oli päättynyt tällaiseen.

Nimi: Raymond-Aderlin

26.08.2019 23:44
Järjen miehiä siis myös, oikein hyvä. Tunteet saattaisivat joskus tulla tielle, mutta jos järjellä ajatteli, pääsi asioissa vain eteenpäin. Sitä mietiskelin, että mitä ori meinasi sillä, että olivatko kaikki samaa mieltä. Oliko Jaharilla jokin piilotettu puoli? Kenties. Tutustumalla se selviäisi.
"Ei en tietenkään arvon toveri. On vain mielestäni hyvä tutustua yhteistyökumppaneihin, eikö sinustakin? Hyvä tietää millaisten kanssa suunittelee muutosta, etenkin näin suurta ja mullistavaa. Kyselen vastaavia kaikilta uusilta tuttavuuksilta, älä sinä huolehdi. Ei tämä mikään pistokoe ole" vastasin, oliko toinen jo huolestunut? Pitäisikö minun huolestua toisen huolestumisesta? Ehkä ei vielä. Jos kuitenkin tämä epävarmuus jatkuisi pitkään, pitäisi minun selvittää millä puolella Jahar todella oli. Ja jos oli eri puolella kuin minä... Sille pitäisi tehdä jotain.

Nimi: Diana-Violence

26.08.2019 23:37
Toisen käytös ja toteamus, että ei välttämättä halunnutkaan tietää sai minut pitää turpani kiini. Mitäpä minun tekemiseni toiselle kuului. Ilmeisesti kuitenkin tekemiseni tuntui kuuluvan monelle, kun Elaine kertoi lisää huhuista ja ihmettelyistä. Jostain oudosta syystä ruunivoikkon äänensävy oli osittain tuomitseva, tuomitsiko tamma minua vai siitä, että minusta puhuttiin? En viitsinyt jalka suussani asiaa turhaan kysyä. Oikeastaan olisin raahannut Arwenin mielummin hiljaisuudessa, mutta ruunivoikko jatkoi kyselyä.
"Ei sillä että se sinulle mitenkään kuuluisi... Mutta alunperin minut otettiin vangiksi. Olin jo pitkään vaeltanut ympäri laumojen reviireitä, mutta lopulta minut saatiin kiinni. En vieläkään tiedä miksei minua tapettu siihen paikkaan, kai se liittyi johtajan ja varajohtajan väliseen kinaan ja johtaja halusi ärsyttää varajohtajaansa" Päästin hetkeksi jalasta, jotta toinen saisi hyvin selvää ja sitten jatkoin raahaamista samantein, vastasi toinen tai ei. Siittäkin oli jo yllättävän pitkä aika, kun minut otettiin laumaan. Kaikkea olikin ehtinyt tapahtua välissä.

Nimi: Lacritsi

26.08.2019 23:26
Jahar - Ticho

Tällainen aate vaati totta kyllä nokkeluutta. Mutta usein nokkeluuteen liittyi itsekeskeisyyttä, petosta ja juonittelua. Aivan kuten tämä Raymond oli jo hieman tuonut ilmi itsestään.
"En ole varma ovatko kaikki aivan samaa mieltä, mutta pidän itse itseäni enemmän järjen miehenä", Jahar vastasi. No, eipä Jaharin rauhallinen olemus ollut hurjasti muuttunut keskustelun aikana kuten ei kasvonilmeetkään, vaikka toki ori oli kuunnellut kiinnostuneena Rayn sanoja.
"Miksi kysyt? Et kai luule että puhelen tässä omiani?" Jahar jatkoi.

Nimi: Lacritsi

26.08.2019 23:13
Elaine - Aderlin

"Minä taas en tiedä siitä mitä kätyri meinasi sanoessaan sinua "hermiksi joka karkasi ja palasi", mutta en tiedä haluanko tietääkään", Elaine vastasi. Kuka hullu ensin karkaisi ja sitten palaisi takaisin Violenceen? No joo, kumppani asia saattoi selittää sitä pikkuisen, olihan Aderlinista ja Violencestakin tullut loikkareita rakkaan perässä, mutta silti. Ihan hullun hommaa.
"Katsos, muissa laumoissa puhutaan valkoisesta hermistä joka on päässyt Violenceen. Vähän ihmetyttää miten valkea hermi pysyy siellä hengissä, varsinkin kun et ole todellakaan violencelaisen tyyppinen, et rakenteelta, etkä oikeastaan muutenkaan", Elaine jatkoi, eikä voinut peittää pientä tuomitsevaa sävyään. Ei Elaine tarkoituksella puhunut niin, vaan itseasiassa yritti peittää oikeita mietteitään. Elaine ei vain ollut niin hirveän hyvä sellaisessa. Ja okei, olihan violencen varajohtajakin valkea, mutta Safiira oli myös violencelaismaisen aggressiivinen. Varmaan siitä syystä ei laumassa Safiiraa ollut tapettu laumalaisten tai johtajankaan toimesta.
"Miksi sinä edes menit Violencen kaltaiseen laumaan?", Elaine jatkoi, ja oli melko selvää ettei Elainen mielestä Violencessa ollut mitään menemisen arvoista.

Nimi: Raymond-Aderlin

26.08.2019 14:15
Niin kuin olin arvellut, ei Jahar pitänyt ensimäisestä ehdotuksesta. Jälkimmäinen sen sijaan oli selvästi tarpeeksi hyvä orille. Ysa tosiaan voisi olla jonkun nimi.
"Pitäähän sitä luovuuttakin olla, kun tälläisen aatteen aloittaa" huomautin.
"Toki enemmän järki toimii kuin tunteet, myönättäköön sen" totesin palaten takaisin välinpitämättömään äänensävyyn.
"Entäs sinä? Sydämmellä vai järjellä?" kysyin, olisi hyvä oppia tästä orista vähän enemmän, jos hän niin kovasti tekisi töitä kuin lupasi. Piti vain toivoa, että kyseessä ei ollut tilanne jossa puhuttiin paljon, mutta mitään ei tehty. Jos näin olisi, huomauttaisin kyllä asiasta Jaharille ja ihan omalla tavallani.

Nimi: Diana-Violence

26.08.2019 14:07
Katsoin toista hetken hämmilläni, mikä nyt toiselle oikein tuli? Toinen ei selvästi pitänyt minusta enkä oikein ymmärtänyt miksi. Olin tullut auttamaan heitä enkä edes tiennyt, että Arwenille kävisi näin jos hän parantaisi minut. En edes tiennyt hänen kyvystään. Lopulta tamma ehdotti, että raahaisimme Arwenin mainitsemalleni lammelle.
"Ei se ole kaukana, muutama sata metriä tuohon suuntaan" totesin nyökäten lammen suuntaan. Toinen ehdotti raahaavansa niskasta, minulle tarjottiin jalkoa. Nyökkäsin samantein ja lopulta pääsimme matkaan. Matka -vastoin odotuksiani- ei taittunut hiljaisuudessa, vaan uusi tuttavuus yritti mumista jonkinmoista kysymystä.
"En tiedä mitä tarkoitat, mutta se kätyri ei ollut väärässä" vastasin mumisten Arwenin jalka suussani. En todellakaan tiennyt, puhuttiinko minusta muissakin laumoissa. Kyllä valkoisen hermin liittyminen Violenceen oli erikoista, mutta en ollut ajatellut, että se muitakin laumoja kiinostaisi. Entä miksi tämä tamma sen halusi tietää nyt?

Nimi: Lacritsi

26.08.2019 12:54
Elaine - Aderlin

Tamma ei voinut pidättää tuahhdusta vaikka sanat saikin nieltyä. Jaa lammelle? Jaa hukutettavaksi vai? Miten Arwen muka saattoi tuntea jonkun saastaisen violencelaisen? Elainen teki mieli sanoa ajatuksensa ääneen, mutta tiesi ettei violencelaisen suututtaminen auttanut Arwenia. Elaine ei vain päässyt varsin pinttyneestä mielipiteestään violencelaisia kohtaan, vaikka valkea tamma oli jo ulkonäkönsä lisäksikin poikennut tavallisista violencelaisista. Oliko tuo se tamma josta laumojen keskuudessa oltiin jo vähän huhuttu?
"Ei minulla ole sellaista kykyä", Elaine vastasi ehkä pikkuisen äkäisesti ja huiskutteli jälleen tietystä syystä häntäänsä, tai liikahteli muuten vain. Onneksi korvienkin liikutteleminen tuntui pitävän kyvyn poissa.
"Ei meistä ole kantamaan, mutta varmaan saamme raahattua hänet lammen luo. Toivottavasti se ei ole ihan kymmenien kilometrien päässä", Elaine jatkoi vähän rauhallisemmin, huomattuaan oman tiuskauksensa. Täysin tietoisesti Elaine siirtyi lähemmäs Arwenin päätä. Morgan ei antaisi appaloosan niskoja tai kaulaa violencelaisen hampaiden ulottuville.
"Minä voin ottaa kiinni niskasta ja turvata samalla pään. Otatko sinä kiinni vaikka jalasta?" Elaine ehdotti. Kunhan molemmat olivat saaneet Arwenin jotenkin liikuttamiskuntoon, Elaine otti napakan otteen niskasta, vähän kauempaa korvista katsottuna. Niskan heikoin kohta kun oli aikalailla heti korvien takana, missä nikamat kiinnittyivät kalloon. Sieltä ei varmaankaan kannattanut hurjasti kiskoa Sitten Elaine lähti rauhallisesti pakittaen raahaamaan Arwenia kohti lampea. Ei sillä, että Arwen olisi tammaksi mitenkään painava -varsinkin kyvyn käyttämisen jälkeen- mutta Elaine ei yllättynyt tehtävän rankkuudesta. Aikuisen hevosen raahaaminen metsämaalla oli raskasta puuhaa. Miten Elaine tiesi millaista jonkun raahaminen oli? No, Elaine oli raahannut muutaman kerran ruumiita. Ystäviensä, laumatoveriensa ruumiita, suurin osa Violencen rajalta kotiin haudattavaksi, tai nyt taudin tappamia. Puhuminen oli hankalaa, kun suu oli aikalailla täynnä Arwenin mustaa harjaa tai muun kehon harmaata turkkia. Silti Elaine päätti vähän tentata.
"Oletko sinä se hermi josta laumojen kesluudessa puhutaan?" Elaine kysyi varmaankin vähän epäselvästi.

Nimi: Lacritsi

26.08.2019 00:37
Jahar - Ticho

Jahar hymyili lyhyesti, vähän huvittuneena Raymondin naurahtaessa. Ei Jaharilla mitään toverillisuutta vastaan ollut nimenä, vaan siinä että Raymond kutsui Jaharia toveriksi.
"Jokin muu nimi voisi olla parempi", Jahar totesi rauhallisesti Rayn naurahduksen perään. Ja Rayhan antoi toisen nimen. Tavattoman hyvän nimen. Yhdistyneen Sheolin aate. Ysa.
"Osuvaa, ja kertoo paljon enemmän aatteen tarkoituksesta. Sitä paitsi, Ysa menee henkilön nimestä. Aatteesta voi siis tarpeen tullen puhua, kuin puhuisi jostakin tustustaan", Jahar kehui yllättyneenä Rayn nokkeluudesta.
"Oikein hyvä nimi", Jahar totesi päätään nyökäyttäen. Ei harmaa ori edes yrittänyt keksiä parempaa nimeä

Nimi: Diana-Violence

24.08.2019 12:01
Totta, emme ainakaan voisi yksin jättää Arwenia. Minulla ei ollut hirveästi kokemusta tajuttomista hevosista. Katselin ympärilleni, jos oikein muistelin, lähistöllä oli kyllä pieni lampi.
"Lähistöllä pitäisi olla pieni lampi, mutta en tiedä miten saisin veden kuljetettua tänne. Ehkä meidän kannattaisi kantaa Arwen sinne?" ehdotin katsoen huolissani lapsuudenystävää.
"Ei sinulla sattumoisin olisi mitään kykyä mikä auttaisi siirtämisessä?" kysyin mietteliäänä. Mikä tahansa lisäapu olisi kiva. Valitettavasti omasta kyvystäni ei näin päiväsaikaan olisi mitään hyötyä. Toki jos toinen olisi tajuton yöhön asti, niin kyllä sitten mielelläni käyttäisin kykyäni, vaikka se ei olekaan päätettävissäni. Ei tuo ticholainenkaan voisi tehdä asialle paljoa mitään.

Nimi: Raymond-Aderlin

24.08.2019 00:49
Jahar ehdotti puhuvansa tämän Dianankin kanssa. Nyökkäsin hyväksynnän merkiksi, mitä enemmän kartottaisimme ketkä kannattaisivat aatettamme, sitä parempi. Hyvä tietää mitä olimme vastassa. Toisen kysyessä nimeä mietin hetken. Tämä tavallaan oli uusi ja samaan aikaan sama kuin edellisen yrityksen aate.
"Ei aatetta sen kummalisempaa. Mutta ehkä pitäisi keksiä jokin mieleenpainuva nimi. Et taida suostua toverillisuuden aatteeseen" naurahdin jopa lopuksi, toinenhan ei tykännyt kun häntä kutsuttiin toveriksi.
"Olisiko Yhdistyneen Sheolin aate? Ysa lyhennettynä" ehdotin. Olin vasta tavannut Jaharin, joten oli ehkä outoa pyytää uuden tulokkaan mielipidettä nimeen. Kuitenkin joutuisimme joka tapauksessa aloittamaan alusta, joten samapa tuo kuka nimen keksisi. Minun mielestäni olin keksinyt nerokkaan nimen. Ysa. Hyvä lyhenne, eikä helposti keksittävä. Voisi salaa puhua ilman, että kukaan ymmärtäisi. Mutta oliko Jahar kanssani samaa mieltä.

Nimi: Lacritsi

24.08.2019 00:38
Jahar - Ticho

"Luultavasti ei täysin", Jahar hymähti myötämielisesti. Diana oli ollut hyvin vihainen ja syystä.
"Voisin puhua hänenkin kanssaan", Jahar totesi. Mutta ennen kaikkea, Jahar halusi puhua Varianan kanssa, kuullakseen luotettavan tamman mielipiteen. Ehkä aatetta voisi todella alkaa seuraamaan, jos se toimisi. Ja muutenkin Jahar halusi jututtaa Violencelaisia, tietääkseen ihan henkilökohtaisista syistä mitä mieltä ne olivat yhteistyöstä.
"Mukavaa, että minusta voi olla hyötyä", Jahar sanoi, pistäen merkille että toinen kutsui Jaharia nimeltä, eikä pinnallisesti toveriksi. Hyvä merkki.
"Onko aatteellamme nimeä?" Jahar kysyi yllättäin.

Nimi: Ray-Aderlin

24.08.2019 00:28
Jotenkin en yllättynyt kuulessani, että se sadisti oli väkivaltainen jopa kumppanilleen. Enemmän ihmettelin sitä, miten joku saattoi olla sellaisen hirviön kanssa.
"Hän ei siis välttämättä ole täysin lojaali puolisolleen. Voisi olla hyvä tutustua häneen" mietin ääneen.
"Tämä Diana on siis myös leirissänne? Sinullahan on nyt loistava mahdollisuus saada lisää aatteen tukijia. Yritän tavata sen vanhan Violencelaisen tuttavani. Sinun ansiostasi pääsemme ehkä vihdoin eteenpäin. Tuot minulle toivoa näetkös. Että nämä laumat ovat pelastamisen arvoisia, että todellakin kannattaa pyrkiä kohti rauhaa ja yhteistyötä. Kiitos toveri. Tarkoitan Jahar.

Nimi: Lacritsi

24.08.2019 00:11
Jahar - Ticho

Jahar nyökkäsi. Erityisesti, jos Violencen korkeammat tahot saisivat tietää aatteesta liian nopeasti, sekä aate, että sen kannattajat pyyhkäistäisiin sammalen alle samointein. Aivan varmasti. Harmillisesti Raymond ei ollut kuullut Celenasta mitään. Jahar mietti keskustelevansa myös mustan tamman kanssa. Raymond uteli lisää Dianasta.
"Hänen nimensä on Diana. En ole oikeastaan puhunut hänen kanssaan. Minun tietojeni mukaan on tullut laumaan vasta hiljattain, sitä ennen ollut herminä. Luulisi että kumppanilla on jotain vaikutusta johtajaan, vaikka Deimos on toki väkivaltainen myös kumppaniaan kohtaan", Jahar kertoi. Mutta sitä voisi yrittää. Jahar ei kylläkään ollenkaan pitänyt Raymondin sanavalinnoista, manipuloinnista. Mutta ehkä, kun ori alkaisi luottaa Jahariin enemmän, Raymond paljastaisi todellisen karvansa. Ja silloin Jaharin oli aika päättää toimisiko kuinka sen suhteen. Voi, jos Jahar olisi tiennyt mitä Raymond ajatteli vastustajiensa varalle, Jahar olisi varmaankin irtisanonut itsensä heti ja ilmoittanut hankkeesta kaikille laumoille. Mutta Jahar ei tiennyt, vaikka varautunut ori edelleen oli.
"Muita Violencelaisia täällä ei ole", Jahar päätti olla mainitsematta Zerasta, Ray varmaan vain ajatteliai Tichon olleen osallisena varsan kuolemaan. Jahar luimisti korviaan, ei ollut orin tapaista juoruta tällä tavalla. Mutta jos se auttoi pääsemään perille, kaipa se oli sen arvoista. Ja enemmänhän Jahar juorusi Violencesta, kuin omasta laumastaan.

Nimi: Raymond-Aderlin

23.08.2019 23:31
Kumppani? Luulin johtajan olleen kaikista hevosista syrjivin, mutta ilmeisesti olin väärässä. Pystyisiköhän tätä kumppania käyttämään Violencen johtajan manipuloinnissa...
"Harkitaan vain, jos voimme olla varmoja hänestä. Jos hän paljastaa meidät johtajalleen, voi meille käydä huonosti toverini. Tästä Celenasta en ole kuulutkaan. Mutta entäs tämä johtajan kumppani? Pystyisikö hän manipuloimaan johtajaansa? Olisiko hän mahdollisesti hyvä ehdokas? Tiedätkö hänestä mitään?" kysyin kysymykset oikeastaan ihan väärinpäin, mutta enköhän saisi silti järkevän vastauksen. Jaharin kanssa jutellessa aloin taas saada toivoa aatteeseeni. Ehkä muutoksen tuulet eivät olleetkaan niin kaukana kuin kuvittelin. Päätin kuitenkin vielä peitellä Jaharilta ideoitani siitä, miten niitä kohdeltaisiin, jotka tulisivat tiellemme kunhan olisimme ylilyöntiasemassa.

Nimi: Lacritsi

23.08.2019 23:07
Jahar - Ticho

"Niin, ja valkea hermi on vieläpä johtajab kumppani", Jahar lisäsi ja nosti kasvoilleen miettivän ilmeen, kun Raymond jatkoi varajohtajasta.
"Voi olla.. Toki kyseessä on hevonen joka repii käskystä päitä irti. Safiiraa voisi yrittää, olen kuullut että hän on ainakin aiemmin tehnyt hyvää työtä laumansa sisällä. Mutta hän on kyllä hyvinkin lojaali Violencelle, tai näin ainakin uskon. Voin yrittää hieman udella mitä mieltä hän ehkä on rauhasta ja yhteistyöstä. Jos hän vaikuttaa hyvältä, ehkä häntä voisi harkita, vai mitä luulet?" Jahar kysyi lopusssa.
"Vierailulla on myös upseeri Celena, mutta en ole aivan varma hänestä. En tunne sitä tammaa. Tiedätkö sinä hänestä mitään?" Jahar kysyi puolestaan.

Nimi: Lacritsi

23.08.2019 23:01
Elaine - Aderlin

"Arwen?" Elaine kysyi korviaan luimien, huolestuneena, kun appaloosa viimein lopetti kykynsä käytön. Harmaavalkea tamma vaikutti kuitenkin edelleen poissaolevalta, vaikka hermi käänsikin katseensa Elainea kohti. Hymähdys, ja Arwen lähti kaatumaan.
"Arwen!" Elaine huudahti ja ehti viime hetkellä vielä päänsä Arwenin kaulan alle, niin että Arwen nojasi kaulastaan Elainen niskaan.(?) Täten Elaine pehmensi ehkä edes vähäsen toisen laskeutumista, tai ainakin suojasi päätä. Lopun, alle puolen metrin matkan Elaine sitten laski toisen pään ja kaulan rauhallisesti maahan, kumartuen samalla itsekin aivan maata vasten, niin että kellertävä turkkinen rintakehäkin osui maahan. Elaine veti päänsä pois Arwenin kaulan alta. Elaine ei yruttänyt herätellä hermiä, oli aika selvää että loimikuvioinen oli out. Elaine käänsi katseensa valkeaa violencelaiseen.
"En tiedä. En edes tiennyt että hänellä on kyky", Elaine sanoi.
"Voimme varmaan vain vahtia ettei mikään peto tule häiritsemään. Minä en ainakaan lähde hänen viereltään. En usko että kylmä vesi auttaa hurjasti, mutta voihan sitä kokeilla", Elaine sanoi tomerasti.

Nimi: Diana-Violence

23.08.2019 20:07
Haava ei enää sykkinyt eikä kipu ollut enää niin suurta. Tietenkin haava oli edelleen arka, mutta ei missään nimessä niin kipeä kuin hetki sitten. Tietämättäni minulle oli jäänyt arpi kuitenkin, joskin hyvin siisti, ei näyttänyt ollenkaan tuoreelta.
"Kiitos" sanoin huokaistan, mutta kun käänsin katseeni Arweniin, tuo näytti erittäin heikolta. Huolestuin ja aloin nousta ylös. En kuitenkaan ehtinyt täysin seisomaan, kun tamma jo kaatui tajuttomana maahan.
"Arwen?" kysyin huolissani, vaikka tajusin, ettei tamma vastaisi. Toinen näytti nälkiintyneeltä ja aivan erilaiselta kuin hetki sitten. Onneksi Arwen ei ollut osunut mihinkään kaatuessaan(?). Käänsin katseeni toiseen minulle tuntemattomaan tammaan, tiesikö hän mitä tehdä nyt? Pitäisikö hakea ruokaa, vettä? Ehkä pitää toisen päätä ylhäällä?
"Mitä teemme?" kysyinkin samassa toiselta toivoen, että hän tietäisi.

Nimi: Lukija

23.08.2019 17:06
Arwen - Hermi

Appaloosa tuijotti eteensä mitään näkemättä. Hermi ei kuullut Elainen huudahdusta tai tuntenut tuon kosketusta. Hermin pystyi edelleen ajattelemaan vain voimaa sisällään. Kyyneleet olivat jo paljon pienempiä ja niitä tuli vähemmän. Haava oli jo täysin umpeutunut enää vain karva puuttui. Hiljalleen sekin tuli takaisin. Kyynelten tulo loppui. Arwen tunsi kuinka hänen aistinsa palautuivat. Samalla tamma myös tunsi sen minkä parannus oli vienyt. Hermi oli menettänyt aika paljon painoa, ja tunsi itsensä niin heikoksi ettei jaksanut nousta. Hän alkoi huojua, pelkkä itsensä tajuissa piteleminen oli vaikeaa. Arwen vilkaisi nopeasti Dianaa, haava oli parantunut. Sitten appaloosan katse etsi Elainen. Tamma ehti vain hymähtää ennen kuin pimeni. Arwen kaatui kyljelleen menettäessään tajunsa.

//raita, Dianalle voi jäädä arpi jos sellasen haluut :)

Nimi: Raymond-Aderlin

23.08.2019 16:20
Jahar tuntui ilahtuvan tavastani kohdella Hermejä. Ymmärsin kyllä, että olin antanut itsestäni hieman huonon kuvan heihin liittyen, se oli oma syyni. En kuitenkaan täysin syytä tuominut hermejä herkästi. Niin kuin olin aiemmin sanonut, suurin osa eli vastoin aatteeni mukaisesti.
"Toivoin, että olet oikeassa Violencen johtajan suhteen. Ilmeisesti jonkinlainen muutosten tuuli siellä on menossa. Valkoinen varajohtaja ja ottivat vieläpä jonkun valkoisen hermin suojiinsa. Ehkä he voisivat auttaa. Sinähän olet tavannut sen varajohtajan, mitä mieltä olet hänestä?" kysyin nyt hieman uteliaisuutta tuoden esiin.

Nimi: Lacritsi

23.08.2019 16:05
Jahar - Ticho

"Hyvä, että hermejä tullaan kohtelemaan oikein. Tietenkin puolustaudumme jos rettelöitsijöitä sattuu paikalle. Toivottavasti pääsemme tavoitteeseemme rauhassa. Toivottavasti tilanne ei mene niin pitkälle, että mitään vahvoja keinoja tarvitaan. Mutta toimimme miten tilanne sen vaatii", Jahar sanoi.
"Olen kuullut samanlaisia juttuja hermeiltä, siitä mikä Violencessa tuntuu olevan ihan normaalia. Ja kyllä, olen varovainen, olen nähnyt jo aivan kylliksi mihin Violencen johtaja pystyy" , Jahar totesi synkemmin. Pelkkä yksi purema ja se valkea tamma oli melkein kuolla. Kumppani, jota kuului rakastaa ja suojella, ja Deimos oli ilmeisesti repinyt kurkun auki jonkin riidan takia.
"Kyllä Deimoskin kääntyy. Viimeistään silloin kun muu lauma alkaa olla aatteen puolella. Mikään johtaja ei voi olla laumaansa vastaan", Jahar sanoi. Ja toivoi että voisi tarkoittaa sanojaan.
"Violence muutenkin tulee olemaan ihan ilman johtajaansakin hankala. Perusluonteensa takia", violenceen tuntui hakeutuvan pahimmat niskuroijat ja rettelöitsijät.

Nimi: Raymond-Aderlin

23.08.2019 15:44
Jaharin selittäessä mielipidetään hermien alueasta kuuntelin ympäristöä ja yritin miettiä kuinka lähellä lähin vartija oli, olihan Jahar maininnut muutaman muunkin hänen lisäkseen odottavan VIolencen vierailijoita. Jos he kuulisivat, olisivatko he ongelma joka pitäisi tuhota vai ystäviä? En kuitenkaan halunnut kysyä tätä harmaalta toveriltani, toinen ei ehkä arvostaisi sanavalintaani.
"Tietenkin käyttäytyisimme parhaimman mukaan ja hermejä ystävälisesti kohdellen. Jos he täysin kääntyvät meitä vastaan ja emme saa johtajiamme ymmärtämään voi tilanteesta tulla erittäin hankala. Kyllä, meidän täytyy toimia valitettavasti Hermien pyyntöjen mukaan, jotta voimme ylläpitää rauhan. Arvostan valmiuttasi tehtävään. Ymmärrän kyllä haasteet, partioin itse todennäköisesti useinkin rajoilla yrittäen löytää lisää tovereita jotka haluavat liittyä aatteeseemme. Ole varovainen sen friisiläisen kanssa. Yhteyteni Violenceen kertoi kerran, miten se sadisti käskytti varajohtajansa repimään omalta laumalaiseltaan pään tottelemattomuuden takia. Se johtaja tuleekin varmasti olemaan yksi isoimmista esteistämme. Toivon, ettei häntä varten tavita... erikoisempia käytäntöjä" mietin pienen hetken miten muotoilisin lauseen ilman että se kuulosti siltä, että haluaisin tappaa orin.

Nimi: Lacritsi

23.08.2019 15:19
Jahar - Ticho

"Niinpä", Jahar nyökäytti päätään, kun Raymond yhtyi mielipiteeseen siitä, ettei ideaalitilanne ehkä ikinä olisi keino. Ja kyllä, kaikkea saattoi tapahtua jos he jäisivät kiinni. Jahar uskoi, että Vicente ymmärtäisi Jaharin pointin tässä asiassa, jos JAhar hetken aikaa pitäisikin asian johtajaltaan piilossa. Mutta johtajat joutuivat toimimaan painostuksen alla, jos laumassa moni kokisi Jaharin petturiksi, Jahar kyllä kärsisi rangaistuksensa, ja neuvoisikin Vicenteä rankaisemaan soturiaan, jotta lauman sisäinen rauha säilyisi. Toivon mukaan tämä ei menisi siihen ja paha kutina Raymondin määrätietoisuudesta olisi vain pahaa aavistelua. Jollekulle Jahar kuitenkin haluaisi jakaa tämän kohtaamisen, ja orilla oli jo mielessään keneen voisi luottaa tällaisessa asiassa.
"Vieraiden laumojen hajut reviirien sisällä herättäisivät vain epäilyjä. Hermien alue on turvallisin, olettaen ettemme hurjasti aiheuta hämminkiä myöskään hermeille, muutoin he eivät suostu kuuntelemaan meitä. Kokous hermien alueella olisi myös oiva tapa kohdata uusia hermejä, jotka ehkä kannattaisivat aatetta. Joten, kokous hermien alueella ei ole onegelma", Jahar kertoi, vaikka lakien rikkominen tuntuikin inhottavalta. Hermien aluetta piti kunnioittaa ja Jahar lupautui jo rikkomaan sitä valaa. Raymond jatkoi ja sai Jaharin kohottamaan hieman hämmästyneenä päätään.
"Ei mitään. Olisin hämmästynyt jos et olisi varovainen minua kohtaan. En ota tuota uhkauksena, vaan viisautena", Jahar vastasi.
"Yritän päästä jatkossa mahdollisimman usein Aderlinin rajalle, jotta voit välittää uutisia. Minun voi vain olla hankala irtautua partioihin ja vapaa-ajalle tehtävistäni. Toimin Violencen johtajan vartijana ainakin toistaiseksi", Jahar kertoi. Ei tiedon pimittämisellä ollut ideaa, kun aderlinilainen tiesi jo Violencelaisista vieraista.

Nimi: Raymond-Aderlin

23.08.2019 14:45
Jahar vaikutti haluavansa olevan aatteessa mukana, ainakin niin tuntui esittävän. Kiinostusta ja halua tehdä asioita ja vaikuttaa tuntui olevan. Pikku hiljaa Jahar onnistui vakuuttamaan minut. Oriin voisi luottaa, ainakin tiettyyn pisteeseen asti.
"Olet oikeassa, ideaalitilanne olisi loistava, mutta se ei välttämättä ole vaihtoehto ollenkaan. Siksi täytyy tehdä kaikki varoen. Ties mitä käy, jos jää kiinni" myöntelin.
"Violencen tilanne on tällä hetkellä vaikea, kun lauman johtaja on teillä vierailulla. Siitä on pitkä aika kun olen viimeksi jutellut Violencelaisen toverin kanssa. Mutta heti kun näen hänet sovin kokouksesta. Ja pyydän sinutkin sinne. Joudumme todennäköisesti tapaamaan hermien alueella, mutta en usko sen olevan ongelma. Aivan, ja eräs asia toveri. Luotan sinuun kyllä, mutta saan myös kuulla jos joudun ongelmiin kanssasi. En haluaisi uhkailla, mutta ymärtänet miksi olen varovainen" Todelisuudessa uhkailu ei ollut minulle ongelma, mutta sitä ei Jaharin tarvinnut tietää, minun piti pitää hänet puolellani.

©2019 Magical nature - suntuubi.com